Almost Christmastime.

Volgende week rond deze tijd zitten we allemaal nog vol van twee dagen kerstdiner en waarschijnlijk verwend door de mooiste cadeaus!

De december maand, waarschijnlijk ben ik niet de enige die zo druk is nu, maar alle mogelijke koopavonden -en zondagen zijn ingepland zodat de cadeaus geshopt kunnen worden.

Even een lastminute inspiratie voor mijn ideale kerstsfeer in en rondom huis.

5 days left
Nog vijf dagen tot kerst, de leukste sfeer van het jaar. Een kerstboom, mooi gedekte tafel, familie, gezelligheid, liefde…

Wat al een tijdje hot is, maar ik natuurlijk pas geleden heb ontdekt (dit is namelijk interieur gebied), is de kopertrend. In je meubels, accessoires.. Een warme kleur die een strakke inrichting zacht maakt, maar ook een kleur die toch makkelijk te combineren is. Twee stijlen met koper, christmasproof en casual living. In dit geval met turqoise, dat is de accentkleur van ons huisje!

image

image

Top3 Copper Shopper
H&M Home
Loods5
Woonexpress

Zijn de kerstinkopen al binnen? Voor lastminute inspiratie, check de blog Christmas shopping waar de leukste cadeaus tussen staan.
Wat ik zelf op m’n lijstje heb staan? Same old story..
→Sieraden
→Een leuke item voor m’n garderobe (die had ik nog niet genoeg)
→Koeienkleedje om ons huisje op te pimpen
→Rode lipstick (hij is bijna op)
→Een grote, heerlijke geruite sjaal (maar niet met rood, dat staat niet best!)

Oja, en handschoenen! Die ben ik elk jaar weer kwijt.

image

Next blog zal mijn kerstoutfit zijn en na de kerst een after-christmas-update en tellen we af naar 2015!

Volg je Zij en Stijl al op Instagram & Facebook ?

Thanks for reading,
Happy Weekend!
X Zij en Stijl

Geef een reactie

