Sundays Sweater, Skirt&Sneakers.

Ik word wakker en merk als eerste de zonnestralen op. Yeah, geen regen maar zonneschijn.. totdat ik de deur open en de kou me tegemoet komt. De zon heeft geen enkel effect! Goh, het is winter.

Na het zondagochtend-ritueel (koffie, koffie, ontbijt, koffie..) hijs ik me in, op dit moment, mijn favoriete stijltje. Een stijl die je veel ziet, waarmee je naar een feestje gaat of net als mij de zondag in doorbrengt. Sundays Sweater, Skirt&Sneakers!

De kokerrok is al niet meer weg te denken uit onze garderobe. Mijn rok van DEPT heb ik al eerder voorgesteld, remember? Toen het weer ineens omsloeg naar 26graden en ik geen summerproof items in m’n kast had hangen. Ja die dus! Hij mag blijven in de winter met bijbehorende panty.

Partyproof
Draag hem tijdens de feestdagen met een oversized blouse die je in de rok kan doen. Chique zou je denken, maar een hartjesprint, rendieren of diamanten geven je look een funny touch. Met de korte, gekleurde pailletten top van H&M shine je 2015 in.

image

Shop outfit
Blouse met hartjes H&M
Pailletten top H&M
Rok Open32
High heels Invito

Zij en Stijl
Voor vandaag draag ik de rok met een sweater en sneakers. Triple S is ready for this Sunday!

image

image

Heerlijk om een übervrouwelijk item te stylen met sneakers en een sweater. De sweater is een beetje girly door de pailletten-letters, maar zowel op jeans als deze rok kan hij prima. De sneakers horen ook bij het zondagse ritueel en maken de girly outfit stoer af! Comfi + Fashion = Perfect!

Mijn bontjasje van Costes houdt me warm op zo’n droge, koude dag als deze. Hij is vrouwelijk, groot, valt op en dat maakt de outfit rijker.

Shop outfit
Sweater Paris Open32
Rok Open32
Sneakers Nike

Hoe zou jij de rok dragen? De leukste outfits krijgen een plekje op mijn Facebook pagina !

Thanks for reading,
Happy Sunday!
X Zij en Stijl

image

3 gedachtes over “Sundays Sweater, Skirt&Sneakers.

  1. Pingback: Sharing Saturday | what to wear weather | Zij en Stijl

Geef een reactie

