Christmas shopping.

Alle lootjes zijn ingeleverd en uitgedeeld, time for shopping! Zo gezegd, zo gedaan. Afgelopen woensdag, nog voor Sinterklaas zijn kadootjes had verdeeld, liepen vriendlief en ik bepakt en bezakt met alle kerstkadootjes door het centrum van Arnhem. Ik had er zin in, heerlijk om te shoppen (voor andere, dat dan weer wel maar net zo leuk!! ) & een sport om zoveel mogelijk te shoppen voor een bepaald bedrag.

Low budget Shopping
Primark is daarvoor een uitkomst. Ik kom er niet graag, mij te druk en niet uniek genoeg. Het was afgelopen woensdag dan ook de eerste keer dat ik de nieuwe aanwinst in ons centrum bezocht. Recht op m’n doel af maar het niet kunnen vinden omdat het zo groot is en bij “bijna” elke vierkante meter bedenken dat dit de mooie Bijenkorf was! Mijn vriend slenterde maar een beetje achter me aan in de hoop dat we snel zouden vertrekken. En ja hoor, ik ben waarschijnlijk de enige maar ik presteer het om met 1 item aan de kassa te staan.

image

Bij H&M kan ik ook altijd goed slagen voor kadootjes. Hun sloffen heb ik al meerdere malen op mijn lijstje gezet. Nu lijkt het net of de kwaliteit zo slecht is dat ik elk jaar nieuwe nodig heb, no worries.. Ik heb graag een voorraadje en daarbij wil ik nog wel eens naar de schuur of brievenbus op m’n sloffen (trappen op en af) ! De kwaliteit bij H&M waardeer ik net wat meer en toch shop je veel voor weinig. Make-up voor het kerstfeest, sieraden om je outfit te stylen en winteraccessoires voor zowel jou lief als moeders.

image

En als laatste is Costes een nieuwe favoriet. Hun accessoires zijn classy, fashion en prima geprijsd. Women only, so prepare your love & your wallet!

image

Check Facebook voor hun leuke giveaways tot aan kerst!

image

Zo, alle kado’s in huis en hoe gezellig staat het om ze allemaal onder de boom te leggen. Beter na Sinterklaas! En dus vandaag de ideale, rainy lazy Sunday om alle kerstspullen uit de schuur te halen. Vorig jaar hebben we een schattig, klein kunstboompje gekocht. Hoe lekker ik een echte boom ook vind ruiken & hoe mooi een grote boom ook is, voor de ruimte is het nog niet handig. Maybe next year! De kerstballen zijn Thank God ook nog heel, dus na het in elkaar zetten van de boom en het leukste klusje ever “de lampjes” door vriendlief, kan ik de crea bea uithangen. Turqoise, wit en zilver it is!

image

image

image

image

Deze DIY tip kwam ik een jaar geleden tegen op Pinterest en is nog steeds zo leuk. Draai je wijnglazen om en vul ze met kerstballen, de voet gebruik je als kaars-standaard.

Laat Kerst maar beginnen, I’m ready! Zijn jullie al in de kerstsfeer?

Thanks for reading,
Happy Sunday!
X Zij en Stijl

2 gedachten over “Christmas shopping.

Geef een reactie

