Winterproof.

Vroeg donker, gevoelstemperatuur -4, kou-kleumend over straat.. Yes, winter is here! En dat is prima.. bij kou hoort warme chocolademelk met slagroom, een open haardje, stamppotten en natuurlijk de feestdagen. Gezelligheid!

De musthaves voor dit seizoen zijn echt perfect voor koude winters. Zolang kou zich niet gaat combineren met regen kan je de grootste, langste, meest wollige,  harige vesten en jassen aan. Mutsen en hoeden die je gezicht beschermen en overknee-laarzen voor de rest. I-de-aal!

Mijn winterproof-item hangt bij Costes en als we net terug zijn van vakantie heb ik hem al gespot. Groot, harig, prachtig! Ik hang hem terug, want op dat moment heeft mijn Open32-garderobe voorrang (zie blog Workfaves update). Tot aan vandaag, onze dayoff, we gaan kerstshoppen en beloof mezelf een kadootje als hij er nog hangt. En yes halleluja thank God , hij heeft op mij gewacht en met een leuker prijskaartje. Dit is meant to be!

image

image

Eenmaal thuis heb ik deze outfit gecreëerd. Stoer, maar liefjes door de zachte bontjas. Mijn leatherlook-harembroek van H&M , een basic black tee en mijn gloednieuwe Nikes. Budget tip : deze nikes zijn een marktplaats-koopje, maar bijna niet gedragen!

What do you think?
En met welk item kom jij deze winter door?

Thanks for reading,
Happy Wednesday!
X Zij en Stijl

image

Geef een reactie

