Work faves Update.

Brrrr…. cold outside!

Time flies, vorige week rond deze tijd kwam ik bij van een jetlag en nu heb ik alweer 4 dagen gewerkt. Vandaag mijn dayoff en tijd voor een update!

Afgelopen maandag was de meest verwarrende overgang ever. Van de mooie stranden in Thailand naar kerstbomen optuigen in de winkel. Yes, het is volop kerst bij Open32 ! Ik raakte zelfs verdwaald in m’n eigen winkel en werd als een magneet naar de nieuwe items getrokken.

De Tricker jeans viel direct op. Een donkergrijze skinny jeans met lichte wassing en stoere details als een doorgestikt patroon, versleten plekken en knie patches.

I present..
Blijf in de biker-look en draag het PU-jack er overheen met een fake fur gilet. Comfi sneaker voor de finishing touch & ready to go.
Outfit → Open32
Schoenen → Omoda

image

Geen pantalon of ongemakkelijke panty aan met kerst? De jeans kan met deze items perfect door voor de feestdagen. Een glittertje erbij, een hakje eronder..
Outfit → Open32
Schoenen → Omoda

image

Logisch dus dat ik de Tricker jeans heb toegevoegd aan mijn Open32 garderobe. Ik style de broek met een printed tee, de zwarte heb ik ook deze week toegevoegd aan mijn kledingkast. Een printed tee is subtiel, comfi & draagbaar! Hieronder met een XL – cardigan & blazer.

image

Daarnaast is de oversized sweater nog steeds favoriet met spijkerblouse, dichtgeknoopt en wel. Doordeweeks met jeans en sneakers, zo rond de feestdagen vervang ik de jeans voor m’n leatherlook rokje!

image

Heerlijk weer om te stylen met nieuwe, winterse items en een lopende inspiratiebron te zijn voor klanten!

Be inspired, let’s shop!
Thanks for reading,
Happy FriYAY!
X Zij en Stijl

2 gedachten over “Work faves Update.

Geef een reactie

