It looks like Christmas.

We’re back.. Home sweet home. Al had de reis nog wel een maandje mogen duren. Bij thuiskomst ligt de tafel vol met post, back to reality. Ik ben tijdens de reis actief geweest, zeer actief, om social media bij te houden. Het gevolg ervan ligt op de eettafel!

image

Goodiebag
Esther van Confashions gaf vier weken geleden een closetsale. Verschillende bloggers geven lezeressen de kans een bloggeritem te bemachtigen op deze dag. Wat had ik er graag bij willen zijn, maar Thailand it was. Na afloop werd er een goedgevulde goodiebag mee gegeven met gifts en visitekaartjes van verschillende ondernemers. Happy as a kid was ik toen ik het mailtje las waarin stond dat ik één van de winnaressen was van de goodiebags die Esther weggaf op haar blog.

My faves
Knuckle ring Come Get Fashion
De ring is dun, subtiel en matcht goed met mijn Buddha. Een trend waar ik aan moet wennen, de Buddha sieraden zijn vaak het enige wat ik echt draag.

image

Heart of Gold necklace
Goud staat snel voor chique, tikkeltje over de top maar door de schattige gouden en rosé hartjes heeft het een cute touch Costes !

image

Canvas bag
Whoever said shopping doesn’t buy happiness didn’t know where to shop!
De canvas shopper is handig, er kan onwijs veel in en past bij elke stijl!

image

Everything is Fashion
De Boho Tats werden deze zomer een trend. Sunkissed skin, gouden of zilveren tattoo’s in de vorm van een sieraad. Zilver en goud is altijd trending, de Boho Tats kunnen wat mij betreft door voor de feestdagen. Ik zie het helemaal voor me.. Pailletten, high heels, zwierige jurk, details! Even geen glitter&glamour? Met babyolie zijn ze gemakkelijk te verwijderen of je wacht 2-4dagen.

Thanks Everything is Fashion , dit is vast een voorproefje.

image

Shiny Silver

Love presents!
Maar nog leuker om ze te delen & een inspiratiebron te zijn.

image

Thanks for reading,
Happy SUNday!
X Zij en Stijl

2 gedachtes over “It looks like Christmas.

Geef een reactie

