Baby, It’s cold outside.

Zondag, 22graden
Onwennig wel, want je moet ineens over van herst naar zomer garderobe.. in één dag, de eendagsvlieg noemen we het maar. Maar hoe heerlijk! Zon… warmte… Hollands Faves! Mijn outfit vind je terug in Summer in October. & Photo-update.

Maandag, 16graden
BAM, in één klap is het weer omgeslagen. Omdat de tijd er prima voor is en mijn collectie al een tijdje fallwinter-proof is, hijs ik me fluitend in een sweater.

image

Mirror-selfie at work.

Deze sweater hebben jullie al gezien in de blog Tuesdays Sweater Weather. maar dan met spijkerblouse en jeans. Vandaag de redelijk vrouwelijke versie! Ik kies voor een PU (leatherlook) rokje die mooi aansluit en waar de sweater nonchalant overheen valt. De sneakers, ja dat ben ik.. Comfi voor het werk en maken de outfit sporty spice af!

Outfit
Sweater Open32
Rokje Open32
Sneakers Woei
Bikerboots , shop similar at Boots

Woensdag, 13graden
Baby, It’s cold outside.
De grote herfststorm is aangekondigd, mijn neus snottert bijna weg en het is mijn vrije dag. YES! We moeten er heel even uit om de laatste vakantie-puntjes op de i te zetten dus ik kleed me naar de buitensfeer.. Grijzig, saai maar zeker warm.

image

Outfit
Furry cardigan, shop similar at Open32
Basic Tee H&M
Tiedye-jeans

image

Beanie means Badhairday.
Heerlijk om niet na te hoeven denken wat je nu weer met je haar aan moet. Eerlijk gezegd doe ik dat al nooit, het zit altijd wel prima en anders gaat het op zolder (knot). De beanie is net als vorig jaar weer een musthave. De echte lefhebbers dragen hem zelfs met sluier, check het hier ! Een ander kleurtje zal ik nog wel toevoegen deze winter, de sluier laat ik hangen.

Thanks for reading,
Happy Thursday!

Follow my blog with Bloglovin

Geef een reactie

