Summer in October.

Vandaag was de laatste, Hollandse warme dag.. Wauw, wat kan je toch blij worden van een paar zonnestralen! Maar hey, what to wear? Mijn dagelijkse collectie bestaat sindskort weer uit oversized vesten & sweaters. En vooral veel grijs & zwart!

Over precies een week gaan we het Thaise zonnetje tegemoet, dus ik moet wel weer langzaam wennen aan de korte mouwtjes en shorts.

What i wear
Als ik mijn Outfit Of The Day wil uitzoeken grijp ik al snel naar mijn comfi leatherlook-harembroek. Sharon, de zon schijnt.. Trek iets zonnigs aan. Oké, oké..

image

Mijn flowerpower bomber jack van Maison Scotch mag uit de kast. Warm, hoor ik je denken.. maar nee, dat valt best mee. Ik draag hem op mijn volledig, gescheurde jeans van ZARA en een mint-kleurige crop tee eronder, ook van ZARA. Croptops -en tee’s (naveltruitjes á la spice girls) vind ik leuk hoor, maar wel met iets erover heen!

I’m ready
Oppasdag vandaag, op ons hondje Mexx. M’n ouders op stap, wij een logeetje. Gezellig zo’n knuffel in huis! We besluiten hem mee te nemen naar het park waar hij overladen wordt met aandacht.

image

Ook figureert hij als model voor een dag, want we hebben onze “vakantie-camera” mee. Een leentoestel die we mogen gebruiken voor onze trip door Thailand. Vriendlief bleef maar klikken en kwam tot de conclusie.. He’s working en hoe! Duidelijke, focus foto’s, een wereld van verschil met de Samsung (telefoon)camera! Een paar kiekjes van mij konden niet ontbreken, ideaal te gebruiken voor blogs. Het kabeltje om ze over te zetten ontbreekt nog, dus voorlopig moeten jullie het even met deze foto doen..

image

Het weer slaat om, time to go home!
Een heerlijke, relaxte, zonnige afsluiter van het weekend..

Thanks for reading,
Happy new week!

Volg je Zij en Stijl al op Facebook? Nog 5likes tot de giveAWAY!

Geef een reactie

