Giveaway-time.

Lieve Fashionista’s,

Wat is een outfit zonder armcandy?
Sieraden maken een outfit af, laten een outfit spreken en shinen!
Zo vlak voor mijn vakantie heb ik een leuke giveAWAY bedacht. In samenwerking met byLisanne maak je kans op een armbandje uit haar najaarscollectie. De armbandjes zijn uniek, handgemaakt en worden gemaakt naar eigen stijl in de kleuren van het seizoen.

image

Volg byLisanne op Facebook!

Wat ik al zei.. Jij kan dus kans maken op zo’n armbandje en wel 2x!

To do
Like Zij en Stijl op Facebook
Bij 150likes kies ik een winnares

Volg Zij en Stijl op Instagram
Bij 1000volgers kies ik een winnares

image

Goodluck my dears!

Thanks for reading,
Happy Thursday!

Geef een reactie

