Lazy SUNday.

Saturdaynight
Na m’n werk sluit ik aan bij een vrijgezellenfeestje van een vriendinnetje. Ze gaat geregistreerd partnerschap aan, maar omdat er bijna geen verschil is met trouwen is het gewoon een bride-to-be! We hebben voor de avond een kookworkshop in de planning, bij Juffrouw Jannie. Juffrouw Jannie is een Bed&Breakfast en geeft verschillende workshops in een artistieke, knusse ruimte. Heerlijk relaxt gooien we onze kookkunsten op tafel om uiteindelijk een tapas-diner te realiseren. Onze bride-to-be is blij en geniet, yes.. mission complete! Met een volle buik is onze volgende stop de stad, waar we ons vriendinnetje nog even goed in de spotlight zetten en proosten op haar geluk!

image

SUNday
Dus is mijn lazy SUNday niet geheel onterecht..
Voor mijn vriend geldt hetzelfde, hij is met de mannen op pad geweest en die hadden het iets langer volgehouden. Na lang relaxen en een goed ontbijt is het tijd om mijn pyjama in te ruilen voor een outfit, een lazy outfit ofcourse!

In mijn blog Gespot. heb ik de groene joggingbroek van H&M aan. Waar ik toen nog twijfelde, hing hij de volgende dag in m’n kast! De broek is ideaal voor de lange vlucht die we over 2 weken hebben, maar voor een dag als vandaag kan hij ook prima! Om hem een beetje te stylen, we gaan toch nog even de deur uit, pak ik er een oversized-superman-tee en spijkergilet bij. M’n sneakers mogen uit de kast en van de boyfriend leen ik een pet. Let’s start this SUNday.

image

Shop
Oversized Tee
Jogging Pants
Denim Jacket

Happy new week,
Thanks for reading!

image

Follow Zij en Stijl
Instagram
Facebook
Twitter

Geef een reactie

