Gespot.

Yes, ik had gisteren toch een beetje weekend-feeling toen ik om kwart voor 3 mocht gaan. Een mooi moment om even de H&M in te lopen. De hele week werd ik al verleid door reclames & een geweldige etalage met mooie outfits, maar ik hield me in.. tot aan vandaag!

Ik ga niet helemaal zonder wishlist naar binnen. De bontjas uit de reclame wil ik passen, een waardige musthave voor mijn garderobe. Er staat een feestje op de planning, waar ik sowieso mijn nieuwe hakken ( zie blog Bye oldies, Hello new ones. ) ga dragen maar iets stunning bij wil. En onze zomervakantie komt steeds dichterbij, met een vliegreis van zo’n 12uur die ik niet in een jeans wil doorbrengen..

image

Let’s try it on!

De bontjas
Waar zie je hem niet?
Het kan niet harig en zacht genoeg zijn dit najaar, in allerlei kleuren en formaten. Mijn ideale bontjas is vooral oversized en qua kleur moet hij multifunctioneel zijn. Naast een multifunctionele kleur, kan je ook verschillende stijlen laten zien met de jas. In de reclame wordt hij gecombineerd met een army katoenen, baggy broek. Hieronder kies ik voor Furry Chic. ⬇

image

Shop de hele set bij H&M

De leatherlook-harembroek
Leer(look) is ondenkbaar in je garderobe. De jasjes hebben we al een tijdje hangen, nu mag je er jurken, broeken en tops aan toevoegen. De broeken ken ik eigenlijk alleen skinny, maar nu zag ik een harembroek hangen. Ik pak hem, hang hem terug en pak hem weer.. Dat moet ik toch aanzien! Het is wat onwennig, maar staat leuk. Ik denk er een blouse bij en mijn hakken, hoewel mijn sneakers er ook best bijpassen. Een party-proof outfit. ⬇

image

Shop de hele set bij H&M

Joggingbroek (zonder joggen)
Relax, comfi, chill-mood.. dat moet mijn vliegreis richting Thailand zijn, precies over een maand. Deze broek past daar perfect bij en verkrijgbaar in 3 kleuren. Army, zwart en grijs luipaard-print. Hoewel hij met hakken gecombineerd wordt, kies ik voor een Lazy Day-fit met jawel, sneakers. ⬇

image

Shop de hele set bij H&M

Omdat het allemaal wel leuk stond heb ik verstandig genoeg nog niks geshopt. Het kan zijn dat ik vandaag nog even terug ga voor de “jogging-zonder-joggen-broek”, die ik op korte termijn nodig heb. De leren harembroek blijft ook nog in mijn hoofd zweven, hiermee heb ik namelijk echt een keer wat anders. De bontjas zit heerlijk, is een schatje maar voordat het winter is… Eerst maar op vakantie!

image

V.l.n.r. de joggingbroek, bontjas en de leren harembroek met heel variërend mijn new balance sneakers.

Welke items vallen jou op dit najaar en waar shop je ze?
Reageer hier of op de facebook-pagina Zij en Stijl.

Things to share
Op de facebook-pagina Zij en Stijl staat een leuke giveaway. Bij 200 likes op de pagina wint de winnares een handmade armbandje uit de najaarscollectie van byLisanne.

➡Zij en Stijl is sinds gisteren te vinden op zijenstijl.com
➡Op Instagram blijf je dagelijks op de hoogte van Zij en Stijl
Follow my blog with Bloglovin

Thanks for reading,
Happy Monday (you bastard) , succes vooral!

2 gedachtes over “Gespot.

Geef een reactie

