Simone blogt.

Simone deed onlangs een oproepje wie over zijn/haar hobby wilde vertellen. Zij en Stijl is naast een hobby ook een passie geworden, dus voelde ik me meteen geroepen om te reageren.

Simone is een lifestyle blogger met sindskort een nieuwe rubriek “Hobby onder de loep”. Klik hier , volg Simone en lees hoe Zij en Stijl is ontstaan.

image

Als blogger leer ik nog dagelijks, dus blogger-in-spe is een betere omschrijving. Bloglovin bijvoorbeeld, had ik al een tijdje ontdekt maar geen idee hoe ik mijn blog eraan kon linken. Bij deze..

Follow my blog with Bloglovin

Thanks for reading,
Happy friYAY!

Een gedachte over “Simone blogt.

Geef een reactie

