Tuesdays Sweater Weather.

Yeah, de herfst is duidelijk begonnen. We mogen onze teddy’s weer aan, de boots kunnen de kast uit en één van mijn fall-faves.. De Sweater!

In mijn blog Sweater Weather vindt je how-to-wear-tips en mijn favorieten van o.a. Modemusthaves en Zara. Bij Open32 is het ook volop najaar. De collectie is goed aangevuld met oversized teddy-fluffy-vesten en sweaters. De sweater is simpel, maar helemaal te stylen naar je eigen smaak. Comfi & multifunctioneel!

Work-fave-outfit
Natuurlijk heb ik de sweater geshopt, zowel voor mijn werk als privé-collectie. Een sweater heeft al een “stoer-bank-hang-imago” van zichzelf dus ik draag er een spijkerblouse onder. De twee bovenste knoopjes laat ik open, zodat de kraag nonchalant over de trui heen valt. De basis is er.. je kan er een blue denim onder dragen, een PU-rok (zie hiervoor ook de blog Sweater Weather) of broek. Ik kies voor een grijze denim, laat de blouse iets onder de trui uitkomen zodat het niet ALL GREY (o nee) wordt. Sneakers eronder & ready for work! Niet als workwear? Dan mogen mijn high heels uit de kast.

image

image

image

Shop de outfit hier
Blouse Silver Creek – Open32
Sweater Silver Creek – Open32
Jeans G-star – Open32

En qua hair-do past de haar-op-zolder-stijl hier het beste bij!

image

Thanks for reading,
Happy Tuesday.

Check ook even de Facebook pagina van Zij en Stijl, bij 200likes verloot ik een leuke giveAWAY! Klik hier 🔚

3 gedachten over “Tuesdays Sweater Weather.

Geef een reactie

