Nutri Women.

Beauty from within.

Met nog maar 6 weken tot Thailand, ben ik alvast begonnen met aftellen. Maar niet alleen aftellen.. De “wat-neem-ik-ALLEMAAL-mee” en “hoeveel-past-er-in-de-backpack”-vragen spoken door m’n hoofd.

Ik ben echt verre van een beauty-kenner/lover/blogger, met mijn “always-only-mascara-look-en-als-ik-zin-heb-red-lips” , maar een goed verzorgde huid.. dat wil iedereen! Vooral in een benauwd klimaat waar ik straks terecht kom en mijn huid een flinke overstap moet maken.

Een perfect moment toen de producten van Nutri Women op mijn deurmat lagen. Nutri Women is een Zuid-Afrikaanse cosmeticalijn die behalve een goed uiterlijk en een gezond verstand, staat voor een eerlijke inzet. De producten zijn dierproefvrij en gemaakt van natuurlijke ingrediënten. Nutri Women is zowel mens -als milieuvriendelijk en goed nieuws, nu nieuw in Nederland!
Klik hier voor meer info over Nutri Women.

Ik ontvang het Travel & Trial-pack met daarin 6 mini-producten variërend van verzorging tot versteviging van de huid.

image

image

De verpakking alleen al geeft me een vakantiegevoel. Vrolijke, gekleurde tubes in een mooi, simpel doosje met duidelijke beschrijving. Je weet meteen dat je iets unieks in handen hebt. De Walnut Facial Scrub valt meteen op en is, zonder getest te hebben, meteen favoriet. Scrubben is ideaal na een zomerse relax-dag.. Een zachte huid en de volgende dag nog een tintje bruiner worden, perfect!

Naast de scrub, hou ik ook van een dag-en nachtcreme. De Hydropore Sun dagcrème zorgt EN voor een zachte huid EN beschermt je tegen de zon. De zomer hier in Nederland heeft z’n beste tijd gehad, dus ik moet hem helaas bewaren tot Thailand. Wel heb ik hem getest op geur, wat ik een belangrijke eis vind aan beautyproducten, en hij ruikt vakantie-proof. Zomers, fris en bloemen! Bij de Pure Marine nachtcrème valt me op, naast de heerlijke frisse geur, dat je de volgende dag totaal geen vette huid hebt. Zacht, egaal.. make-upje en klaar voor de dag!

Dit zijn mijn favorieten van Nutri Women, klik hier , gebruik de kortingscode zijenstijl2014 en shop de Travel & Trial pack. Op zowel dit pakketje als alle andere producten van Nutri Women ontvang je 15% korting met de kortingscode. Ik ben benieuwd naar jou favorieten!

Mijn eerste beauty/verzorgingsproducten-blog en ondanks ik geen beautyblogger ben en weinig kennis heb van het vak, vind ik “onder-het-mom-van-vakantie-voorbereiding” dit een leuke toevoeging aan Zij en Stijl.

Thanks for reading,
Happy SUNday!

Beauty from within.

2 gedachtes over “Nutri Women.

  1. Deze lijn kende ik nog niet, dus ik ben erg blij dat je het met ons allemaal deelt 😉 Ik vind het helemaal al een pluspunt dat ze dierproefvrij zijn 🙂 En de verpakking is echt super schattig! Goede verzorging is vind de huid namelijk altijd wel fijn en vooral als je op vakantie gaat 😉

    Je mag mij wel in de koffer mee nemen? Dan zit je wel goed ;D

    Like

Geef een reactie

