Bye oldies, Hello new ones.

Vorige week maandag scroll ik mijn mailbox door, waar merendeel onnodige mailtjes in staan waar ik niks mee kan. Ik moet me echt eens gaan uitschrijven voor sommige mailings! Eentje valt me op, die van Invito met als onderwerp “Hoeveel geld ligt er bij jou in de kast?

image

Voor elk paar oude schoenen ontvang je een kortingsbon van €10,00 die je vervolgens weer kunt inleveren op een nieuw paar. Naast deze goede deal steun je ook nog een goed doel, Dance4Life !

Omdat ik eigenlijk geen nieuwe schoenen nodig heb, onlangs nog nieuwe luipaardjes gekocht (zie blog Wishlist Wednesday), verplaats ik de mail naar de prullenbak.

Halverwege de week, ja letterlijk, woensdag 10 september heb ik me al bedacht. Ik heb echt genoeg schoenen, of toch minstens 3 paar, waar ik niks mee doe. Met een duik in m’n kast heb ik ze tevoorschijn  getoverd. Helaas darlings, jullie zijn de zwakste schakels!

image

V.l.n.r. cognac veterlaarsjes met blokhak van Sacha shoes, Esprit zwarte sneakers met o-my-god een gelakte neus en H&M high-heels-laarsjes.

Vandaag, een bewolkte, luie zondag waarop we toch besluiten even op stap te gaan en ik mijn oldies al heb ingepakt. Klaar om ingeruild te worden! Ik wil ze gewoon inleveren en de kortingsbonnen uiteindelijk via de webshop besteden, maar op het moment dat ik Invito binnenstap zie ik ze aan de linkerkant al staan. Love at first sight! Of toch niet? Nee Sharon, je loopt eerst een rondje, levert je schoenen in en… wordt als een magneet weer terug maar voren getrokken. Dit is meant to be, found them already!

“Maat 40, please”, ze zitten (ondanks de high heels) overheerlijk, ik kan er , gek genoeg, goed op lopen.. wellicht een koopzondagje op werken, inpakken en wegwezen!

image

image

Shop de enkellaarsjes hier .

Dit is mijn Super September Shoe Deal, al zeg ik het zelf :
-Ik lever 3 paar oude schoenen in en steun daarmee een goed doel.
-Voor 3 paar schoenen ontvang ik 3 kortingsbonnen t.w.v. €10,00.
-Ik koop met €20,00 korting nieuwe schoenen waarvan ik zeker weet dat ze niet achteraan in mijn schoenenkast komen te staan.

Waar wacht je nog op? Duik je schoenenkast in, lever je oldies in en shop nieuwe! De actie loopt t/m 28 september 2014.

Twee blogs op één dag, misschien een beetje TE enthousiast, maar allemaal leuke dingen die de moeite waard zijn om te delen!

Thanks for reading,
Happy New Week!

3 gedachten over “Bye oldies, Hello new ones.

Geef een reactie

