Thursdays Trend update.

Begin deze week, toen ik kreeg te horen hoe warm het werd, raakte ik licht in paniek. Ik had mijn najaarscollectie al uitgestald, aangevuld en zelfs gedragen met jawel, 15graden! Totally ready was ik voor mr. Winter, waarom besluit je dan toch Zomer te zijn? Wat dat betreft ben ik dan misschien wel een beetje autistisch.

Dinsdag had ik jullie al een leuk budget-proof-back-to-summer-item laten zien. Wie heeft ‘m al geshopt? T/m zondag kan je nog steeds gebruik maken van kortingscode 2200. Allrighty, genoeg promotie voor H&M..

In de winkel draag ik, logisch wel, wat we verkopen. Toen ik begin deze week, in mijn-licht-in-paniek-raak-momentje, mijn Open32-kledingkast bekeek trof ik genoeg aan maar weinig 26graden-proof. Ja, dan zit er maar 1 ding op.. SHOPPEN! Goh vervelend! 😉 Mijn oog viel al een tijdje op de midi-rok van DEPT , mijn collega had ‘m al geshopt en stond haar zo goed. Maar toen hij binnenkwam had ik eerder een nieuwe jeans nodig, dus toen heb ik (voor de verandering) een verstandige keuze gemaakt. Woensdag was een mooie dag om hem even te passen en te besluiten dat hij mee naar huis mag!

image

I present..
De midi-kokerrok met luipaard print van DEPT. Zowel met sneakers als halve boots te dragen, ik koos voor comfi sneakers vanwege de lange werkdag (9-21). Met een grof gebreid vest en panty maak je de rok winterproof. Een slimme aankoop dus!

image

En dit zijn, letterlijk, mijn sets met de rok. Dit hangt in mijn kast en draag ik op de werkvloer. Neem een kijkje bij Open32 en shop de sets online!

Dit was de Thursday Trend update!
De volgende blog zal anders zijn dan normaal, een ander onderwerp ook.. maar in het kader van “something new ” en variatie lijkt het me goed! Be prepared en hou Zij en Stijl,  ook op Facebook,  goed in de gaten.

Thanks for reading!
Happy Friday,
FriYAY!

3 gedachten over “Thursdays Trend update.

Geef een reactie

