Tuesdays Trend update.

Zo haal ik mijn furry vest weer van zolder en deze week kunnen de shorts weer van de plank. Holland, you’re unbelievable!

Toch is het al september en zullen de ochtenden nog fris zijn. Ik heb het perfecte budget-proof item! Afgelopen donderdag zelf geshopt en zaterdag met alle liefde gedragen.

image

Het fijn gebreide vest van H&M , verkrijgbaar in 5 kleuren, voor €9,95!

Ik heb voor grijs gekozen, puur gemak en omdat mijn najaarscollectie tot nu toe nogal grauw is. Hoe ik hem combineer? Lees het in de blog Mondays Mood !

En om het shoppen iets leuker te maken nog een tip a la moi. T/m zondag 7/9 heeft H&M een online actie. Je krijgt 25% korting op een artikel naar keuze met kortingscode 2200!

Thanks for reading,
Shop ze. Happy Tuesday!

Geef een reactie

