Mondays Mood.

image

Goodmorning!

Normaal gesproken is deze quote niet van toepassing op mijn week. Zoals jullie inmiddels weten, werk ik in een multibrandstore en dan is zaterdag juist een werkdag. Tot aan afgelopen weekend…

Vrijdag 30/8
De klok slaat 18:00 en ik heb weekend, ofja weekend.. 1 dag vrij, want einde van de maand betekent koopzondag. Het “weekend” besluit ik in te luiden met vriendinnen. Een verwarmd terras, wijn en heel veel om over te kletsen en te lachen!

image

Stuk voor stuk verschillend, allemaal een ander doel in het leven maar perfect hoe we elkaar daar in waarderen en respecteren. Dat is vriendschap!

Blogtip : vriendinnetje Caroline (rechtsvoor op de foto) blogt over glutenvrije recepten, producten etc. Volg haar op Vrij van gluten !

Zaterdag 31/8
Vandaag is festival dag, mijn eerste dit seizoen, shame on me. Een goede reden om de werk-zaterdag in te ruilen voor een dans-dag! Het feestje, georganiseerd door Studio Sonsbeek is op een boot, op het dek, waar de weergoden vandaag totaal geen rekening mee hebben gehouden. De kans op regen is 90% en het feestje wordt naar binnen verplaatst. Jammer, maar daar is niks aan te doen.. Vriendinnen, goede muziek & wijn, dan heb ik het al snel naar m’n zin.

Voor het eerst weet ik direct wat ik aan doe die dag, het mag in de krant. Ik kies, ondanks dat ik het waarschijnlijk wel warm ga krijgen, voor een croptop met lange mouw met daarover heen een oversized vest. Dit draag ik op een wat hoger model jeans met daaronder mijn “oude-maar-o-zo-comfi-converse”-allstars!

image

Shop the “budget-festival-proof”-look
Croptop H&M – €9,95
Vest H&M – €9,95
Jeans ZARA – €39,95

Ready, set.. GO!
Aangekomen bij de boot in Nijmegen, verbaas ik me een beetje over de locatie. Grootmoeders tapijt, de gordijnen hangen er vast al 20jaar en het personeel strak in pak. Zijn we op een house/techno-feestje of op de wekelijkse bingo van de Zonnebloem? Allrighty, goed moment voor een wijntje en de rest te verkennen. Boven aangekomen staat er een DJ op z’n gemakje te draaien voor 5 man en de rest staat buiten. Het is droog, nog wel….

image

De muziek is goed, de sfeer is goed.. en zelfs de zon komt afentoe een kijkje nemen. Jammer, wanneer je buiten staat krijg je niet heel veel mee van de muziek waardoor het “boot-raven-op-het-dek”-feestje een zalencentrum-sfeer krijgt.

Conclusie
Volgend jaar zomer meer festivals bezoeken, dan hebben we vaker kans op mooi weer ;-)!

image

En nu Maandag, 1 september.. Time flies!
Koffietijd AAN, koffie in m’n hand..
Nog even in de relax-mood & dan kan de nieuwe week beginnen met voor de verandering ZOMERS weer. Holland, you’re unbelievable!

Thanks for reading,
happy sunny Monday

Geef een reactie

