High fashion – Low budget.

Toen ik mezelf voorstelde in mijn blog Hi. , vertelde ik mijn doel van Zij en Stijl. Één daarvan was dat ik High Fashion om zou zetten naar Low Budget-outfits, ofja betaalbaar. Et voila, hier is hij dan. Ik begin met een mini-blog om te bekijken of het leuk is, leuk leest en echt handig is, dus.. Laat je horen!

Gisteren kocht ik de Vogue, het juli-augustus nummer. De cover met daarop Summer Love & Holiday essentials liet me even twijfelen, maar de trendgids voor het nieuwe seizoen zorgde voor mijn YES! Begrijp me niet verkeerd, ik hou van de zomer en de daarbij behorende outfits, maar ik kijk altijd uit naar iets nieuws. Nieuwe kleuren, vormen, dessins..

De volgende top 4 trends zijn..
1. Draagbaar
2. Vrouwelijk
3. Makkelijk te combineren
4. Musthaves!

De minirok
Nu we net een beetje gewend zijn aan de midi-rok, mogen we de minirok ook weer toevoegen aan onze garderobe. De PU (nepleer) is favoriet, vanwege de vele stijlen die je ermee kan creëren. Draag hem stoer met een sweater en chique met een transparante top!
Shop
H&M

image

De verticale strepen
Strepen zien we vaak terug in het modebeeld, maar vaak niet in ons voordeel. De verticale streep is een goede uitvinding, je creëert lengte en lijkt optisch slanker. Inslaan dus, die streep!
Shop
Forever21
H&M

image

De grote jas
Je kan erin verzuipen of het maakt je super feminal! Draag hem (totdat de ijsberen aankloppen) nonchalant open. Een Printed Tee en met de altijd goede, tijdloze skinny jeans eronder laat je je vrouwelijke vormen goed uitkomen.
Shop
ZARA

image

De crazy sneakers
Mijn schoenenkast bestaat voor 80% uit sneakers, dus deze trend kon niet ontbreken bij mijn top 4! Diverse prints, kleuren, details.. Het mag allemaal zo opvallend mogelijk dit najaar. En juist onder de PU minirok of in combinatie met de grote jas vind ik ze het leukst!
Shop
ZARA
Forever21

image

YES or NO?
Thanks for reading,
Goodnight!

Geef een reactie

