Wrappels.

Donderdag 31juli
Ik kom thuis van een lange werkdag en bij binnenkomst valt mijn oog direct op een plastic tas met waarschijnlijk inhoud. “Het is voor jou, van Evelien” verteld mijn vriend.

image

Evelien is mijn lieve (oud)collega die, zoals ik lees op het kaartje, nog een “verlaat b-day kadootje” voor me heeft geshopt. Wat lief, maar wat een gekke verpakking.. Wat is het, een soort doek.. geknoopt? Ik open de verpakking en lees de naam “Wrappels”.

Wrappels
Wrappels komt van een Japanse traditie, cadeaus verpakken op een duurzame manier. Je gebruikt geen papier, schaar, plakband en je kunt ze doorgeven waardoor je afval bespaart. De traditie is nu in een nieuw, modern jasje gestoken en verkrijgbaar in diverse prints. Ze zijn 75×75 en gemaakt van biologisch katoen.

Bekijk de site voor meer inspiratie – Wrappels
Tip bekijk het YouTube filmpje en ontdek de vele mogelijkheden van Wrappels!

Een unieke, creatieve manier om cadeaus weg te geven. Maar vind je het, net als mij, zonde om gekregen cadeaus weer weg te geven? Hergebruik Wrappels! Lees het hier – Hergebruik Wrappels !

To give, carry&wear!

Thanks for reading,
happy Monday!

Geef een reactie

