Home sweet Home update.

In mijn blog Home sweet Home. vertel ik dat ik de creatief-in-huis-knobbel niet echt bezit. Maar nu heb ik iets waar ik best trots op ben!
Als het om woonaccessoires gaat, shop ik graag low-budget. Zo kan ik vaker variëren in kleuren en items, als vrouw nogal handig, want ik ben echt van de hebbedingetjes. In gedachten kan ik alles kwijt, maar helaas.. nog staan er in de kast spullen te wachten totdat ze ingericht mogen worden. Voor in een nieuw, toekomstig huis dan maar!

Woonexpress is één van mijn favorieten. Kaarsen, vazen, letters en wandborden.. ik ben fan! Laatst waren we samen op woonwinkel-pad, inspiratie opdoen voor een volgend huisje en opzoek naar een nieuw schilderij voor boven de bank (de oude heb ik een beetje kapot gemaakt door opgeplakte ballonnen.. oeps!). Zonder nieuwe aanwinst willen we richting de uitgang lopen, tot mijn oog valt op kleurrijke tekstborden. “Maar deze zijn ECHT leuk” hoor ik mezelf zeggen en ik zie mijn vriend alweer kijken waar we deze borden dan gaan laten. Het idee had ik, gepast en wel, in m’n hoofd en natuurlijk meteen gerealiseerd. Zie hieronder mijn crea-bea-in-huis-momentje :

image

Dit is onze gezellige gang met als basis, de schapjes van Ikea. Bij favoriet Xenos heb ik het woord Home, de letters, vaasjes en Buddha geshopt. En in het midden, onze nieuwste aanwinsten, de tekstborden van Woonexpress !

Thanks for reading,
Fijn (shop)weekend!

Geef een reactie

