Partyweek #2.

image

Woorden die mijn zondag perfect omschrijven. Tot een uurtje of 4, toen kwam ik aardig in beweging!

Woensdag 16juli
Op mijn oudjaarsavond al goed verrast met ballonnen, een kaartje van mijn lief en visite van zus waarbij een borrel niet kon ontbreken. En vandaag ben ik 24 geworden! Tijd om er bij stil te staan heb ik niet echt, want het is Wednesday Workday. Prima ook, want ik vier het zaterdag 19juli. Taart en koffie op het werk, de felicitaties stromen de hele dag door binnen.. Leuk, ik voel me best een jarig jetje. Eind van de middag mag ik naar huis en na een opfris-en-optut-momentje ben ik klaar voor een etentje met mijn ouders en lief. We nemen ze mee naar Trix , een echte aanrader! Geborreld, heerlijk buiten gegeten en uitbuiken met koffie. Relaxte verjaardag zo, prima!

image

Van zowel mijn ouders als vriend heb ik kleding gekregen voor mijn verjaardag. Je kan als vrouw natuurlijk nooit genoeg hebben! Maar het bomberjack van Maison Scotch (zie blog SALE shopping) was voor vandaag echt te warm, dus koos ik het volgende :
Top Costes
Gilet Costes
Jeans Open32

Vrijdag 18juli
Day off, en wel een hele zomerse! Vandaag gaan we naar Nijmegen, de laatste dag van de vierdaagse. M’n schoonmoeder en een vriendin van ons lopen samen, dus met de gladiolen en buddha’s in de hand kunnen we op pad. Het is ontzettend warm (de korte hose helpt niet echt) en druk, maar wat een sfeer.. Muziek, drankjes (VEEL water!), hapjes.. Één en al gezelligheid! We eindigen op de Waalkade, waar een soort festival sfeer hangt. Oude volkswagen-busjes omgetoverd tot eettentjes, strand-hawai-achtige-tentjes, muziek erbij, eten aan het water. Heerlijk!

image

What i wear?
Top H&M – SALE item
Short Levi’s – DIY of kies voor budgetshoppen via Marktplaats

Zaterdag 19juli
Als de klok 17:00 slaat, komt mijn feestje steeds dichterbij. Gek genoeg ben ik altijd een beetje stress-kipperig.. Heb ik genoeg in huis, hoelaat zal iedereen er zijn (ik hoop nooit tegelijk, dan ben je meteen zo druk!) , staan de tafels/stoelen naar m’n zin.. Ik vier het bij mijn ouders in de tuin en maar goed ook, het is vandaag 35graden geweest en nog blijft de warmte hangen. Na weer zo’n opfris-en-optut-momentje ben ik er helemaal klaar voor, laat de visite maar komen. Langzaam loopt het in.. Ik wordt verwend met kadobonnen (SHOPPEN) en woonaccessoires. Er wordt geborreld, geproost,  gekletst, gelachen en heel even geschuild voor een buitje. Kortom, mijn 24e feestje is geslaagd!

image

What i wear?
Top Costes
Rok Costes
Sneakers Boots Shoes

Zondag 20juli
We hebben een nachtje bij mijn ouders geslapen, wel zo makkelijk na een feestje en wat borrels! Voor mijn vader en vriend vroegdag vandaag, samen met vrienden gaan ze naar de opendag van Feijenoord. Om half 10 zwaaien moeders en ik ze uit en onze Very Lazy Sunday kan beginnen. Na veel koffie, luxe ovenbroodjes en een paar liters water komen we in beweging. We hebben nog een bbq, waar we onze Feijenoord-hooligans ook weer zien. Na het eten is het ook wel mooi geweest. We gaan op huis aan, waar een volle wasmand staat te wachten, ploffen op de bank en genieten nog even van onze Very Lazy Sundaynight. Morgen is het alweer Maandag, weer een nieuwe (even geen drukke) week!

Thanks for reading,
happy new week!

image

Een gedachte over “Partyweek #2.

Geef een reactie

