Home sweet Home.

Home is wherever i’m with you.

Net als bij kleding, zegt het interieur van een huis veel over de persoon zelf. Het is de manier van kleurgebruik, vormen en decoratie. Logisch, je moet je er natuurlijk “thuis” voelen!

Waar ik in het modevak een sterke knobbel heb ontwikkeld, is die van het inrichten van een huis een beetje blijven liggen. Dat neemt niet weg dat ik het heerlijk vind om voor ons huisje te shoppen en een geheel eigen stijl heb. Maar hoe zet ik dat om naar een realistische,  leefbare ruimte?

Inspiration
Jullie hebben in mijn blog Inspiration kunnen lezen dat Instagram & Pinterest één van de inspiratiebronnen zijn. Ook voor de mooiste styling -en interieurafbeeldingen en leukste DIY-tips ben je hier aan het goede adres.

image

Houseinspiration_ klik op de link voor meer inspiratie.

image

missjettle klik op de link en neem een kijkje bij missjettle thuis.

image

Interiorslover klik op de link voor meer inspiratie.

image

412jess klik op de link en kijk binnen bij 412jess.

Woontrends volgens..
Droomhome
Urban Astronauts, strak zwart-wit interieur en design inrichting.
Meer zeggen met minder : minder kleur, minder dessin, minder mixen met stijlen.

image

Woonstijl
De strandlook, die staat voor ontspanning, vrijheid en rust.
Met o.a. zandtinten en materialen als hout, vlechtwerk en rotan zet je de woonkamer om tot beach-house.

image

My first home
Geometrische vormen voor de strakke basis. Bloemen en pastelkleuren vullen de zomerse, vrolijke look van je interieur in.

image

DIY
Leuk al die trends, maar om ze bij te houden heb je toch echt een goed gevulde portemonnee nodig. Daarom zijn de Do It Yourself-tips in het leven geroepen. De leukste van dit moment heb ik voor je op een rijtje gezet.

image

Woontrendz
Masking tape – de nieuwe, creatieve en budget manier om posters en foto’s op te hangen. In allerlei varianten verkrijgbaar.

VT Wonen
Het begin van je walk-in-closet vindt je hier. De basis maak je van hout, dus je kan het zo gek maken als je zelf wil!

Interior Junkie
Voor jou geen foto’s aan de wand? Kies voor ingelijste veren.

Woonblog
Dit is vooral voor mezelf een goede DIY-tip. Wanneer ik bloemen krijg, ben ik altijd wanhopig opzoek naar een vaas. Maar glazen potten en flesjes genoeg!

Our Home.
Na de inspiratie, trends en DIY tips, kan ik begrijpen dat de shoplust dichtbij is en je zin hebt om aan de slag te gaan in huis (ik in ieder geval wel!). Zelf ben ik qua woondecoratie een budgetshopper, zo kan je vaker variëren in kleur en accessoires. Op dit moment is onze accent kleur Turqoise, een makkelijke kleur die niet snel verveelt. Onze trots is de tafel gemaakt van pallets, in elkaar geknutseld door mijn schoonvader.

image

Shopping
Onderstaande links brengen je naar de sites van mijn favoriete woonwinkels. Klik, doe inspiratie op en shop!
Woondock
Loods5
Woonexpress
Pronto wonen

Home is wherever i’m with you.

Zo, mijn eerste HOME blog is een feit. Wat vind je ervan? Wat vindt je leuker, HOME of MODE.. of allebei? Laat het weten in een reactie!

Thanks for reading,
Happy Wednesday!

2 gedachtes over “Home sweet Home.

Geef een reactie

