Denim, Home or Travel?

Blog nummer 10 is een feit! Als blogger in spe, moet nog een hoop uitvinden, krijg ik leuke reacties en aardig wat bezoekjes in korte tijd.

Ik heb mezelf vooral voorgesteld in de eerste 10 verhalen. Outfits, shoptips, een kijkje in mijn kast.. Langzamerhand probeer ik het uit te breiden. Genoeg inspiratie in ieder geval, daar zal het niet aan liggen.

Wat het volgende onderwerp wordt van mijn blog? Dat mogen jullie, mijn lezers, kiezen!

image

Laat het in een reactie weten.
Thanks!

2 gedachtes over “Denim, Home or Travel?

Geef een reactie

