My Jewellery.

I could give up shopping, but i’m not a quitter!

Een outfit is voor mij pas compleet met de juiste accessoires. Jullie hebben in mijn blog “Pack your bag” kunnen lezen dat ik wat moeite heb met het kiezen van de juiste tas, maar kettingen en armbanden gaan me prima af!

Trends
Het is zomer (al zien we dat buiten nog niet echt) , het festivalseizoen is begonnen en dat zie je duidelijk terug in het modebeeld. Felle kleuren, kralen, franjes, kwastjes, bloemen.. en dat allemaal zoveel mogelijk!

image

Naast de opvallende accessoires kun je dit seizoen ook kiezen voor de subtiele stijl. Ze zijn vaak goudkleurig, meerdere laagjes en voorzien van een symbool. Gespot bij bloggers!

image

Shoptips
Hippie of Classy? Een beetje van allebei misschien? Hieronder een top 5 van webshops waar je de stijlen kunt shoppen!

My Jewellery
Modemusthaves
Fashionchick
Keep it secret Store
Pieces

My Jewellery faves
Een hanger vol kettingen, een mandje vol met armbandjes en een kistje met oorbellen.. Toch kom ik altijd op dezelfde sieraden uit!

Daily favourite
Er gaat geen dag voorbij dat ik deze set van Buddha to Buddha draag. Subtiel, tijdloos en past overal bij!

image

Festival fever
Zoveel mogelijk kleurtjes, gecombineerd met mijn Buddha armband, draag ik graag in de zomer. Het staat vrolijk, mooi als je een beetje zon-gebruind bent en creëert de festival look. De ultieme Finishing Touch!

image

Around the neck
Kettingen vind ik leuk, maar niet altijd handig. Ik ben altijd bang dat ik blijf hangen, iets verlies of dat het stuk gaat. Mijn favorieten zijn kort maar duidelijk, zodat ze wel iets toevoegen. De “statement necklaces” draag ik op hoog aangesloten t-shirts of een dichtgedragen jeansblouse. Rechtsboven is mijn nieuwste aanwinst, voor €3 (Primark) wil ik best wennen aan goud!

image

Happy Ears
Op het moment dat mijn gaatjes bijna dichtgegroeid zijn, bedenk ik me “Oja, ik heb nog oorbellen”. Ik draag vaker een ketting dan oorbellen en ja, als beiden opvallend zijn gaat dat niet samen (FASHIONRULE)! Maar de oorbellen die ik heb, zijn boho-hippie-gezellig en combineren makkelijk!

image

Ik draag het lang niet allemaal, maar het is heerlijk om genoeg keus te hebben!

I could give up shopping, but i’m not a quitter!

Thanks for reading,
Shop ze ;-)!

Geef een reactie

