SALE Shopping.

Shoppen is altijd leuk, maar net iets leuker als de SALE is begonnen. Je bent dan bij mij ook meteen aan het goede adres, ik ben een echte SALE shopper. Vijf dagen in de week loop ik in de nieuwe collectie van Open32, maar in mijn vrije tijd wil ik wel eens wat anders. Om een goede scheiding te kunnen maken in mijn garderobe, shop ik vaak SALE items.

Deze week begon het.. Mijn mailbox liep over van diverse winkels die zijn begonnen met de SALE. “Shop je summershoes nu met 50% kortingSALE tot 50%.. SALE is on.. It’s SALE time” Wauw, wat ben ik snel geneigd om door te klikken en mijn winkelmandje vol te laden. Maar nee.. naast H&M en ZARA, vind ik de SALE van Maison Scotch het leukst en daar moet ik het (ook beter voor mijn portemonnee) gewoon bij laten.

image

Naast de wel bekende keten, heb ik onlangs nog een leuke webshop ontdekt, Keep it secret Store ! Jou Ibiza-vakantie-festival-look shop je hier, nu met korting, en style je met de bijpassende accessoires.

Shoplust Top 5
H&M
Invito
Sacha
Men at Work
Zalando

Vandaag, zondag 15 juni, vaderdag.
Een prima, sunny Sunday. Voordat we bij beiden vaders een borrel drinken, besluiten we de stad in te gaan. In eerste instantie om ons Nespresso servies uit te breiden en te lunchen. Ik kan makkelijk de stad in lopen zonder iets te kopen, bezoekers & etalages bekijken is tegenwoordig al een uitje opzich. Onze tweede set Nespresso pixie kopjes is binnen en we lopen vanaf de Bakkerstraat de Vijzelstraat in. Halverwege de straat stoppen we voor mijn, naast Open32, favoriete winkel. Ik mag een vervroegd verjaardagscadeau uitzoeken en zowel mijn vriend als ikzelf weet al wat het wordt. Toch loop ik eerst de hele winkel door, ik kan de hele winkel wel leegkopen, om uiteindelijk voorin uit te komen en het perfecte item te passen. Het is mooi, hip, vrolijk, zit comfortabel.. Een overduidelijke JA!

Ik ben geen goede vrouw als ik niet bedenk waar ik het mee ga combineren. Mijn kast puilt onderhand uit, maar zit er wat tussen wat bij mijn perfecte item past? Natuurlijk niet! De volgende stop is bij de ZARA en binnen 15 minuten, wereldrecord, is mijn outfit compleet. Wereldrecord dankzij mijn liefde die mijn nieuwe jeans uitzocht!

image

Shoppen
Maison Scotch Bomberjack
ZARA Tee
ZARA Jeans

Dit was mijn begin van de SALE periode en een heerlijke zondag. Welke winkel bezoek jij het liefst tijdens de SALE?

Thanks for reading, happy Sunday!

Geef een reactie

