Partyweek.

Ein-de-lijk languit op de bank en even helemaal niks, heerlijk! Even helemaal niks is misschien niet juist verwoord.. De hele dag niks, ja dat is hem, een letterlijke lazy SUNday. Hoe het kwam?

Maandag 2 juni
Al een paar maanden de kaartjes in huis en vanavond is het zo ver.. Het concert van Kings of Leon in het Ziggodome. Niet bekend? Die van Sex on Fire.. Ja, die! Ik ben geen diehard fan, van niemand eigenlijk, maar hun muziek leek me een concertje waard. Na een paar uur te hebben geborreld, gekletst en gegeten in het net-niet-zonnige Amsterdam zijn we er klaar voor. Let the show begin!

image

Het zijn geen entertainers, dat zullen alle bezoekers met me eens zijn, maar de muziek maakt alles goed. In twee uur tijd hebben ze zo’n 25 nummers gespeeld. Ze zijn live nog beter dan op de radio,  welke artiest kan dat nog zeggen?

Kings of Leon top 3.
Fans – http://youtu.be/0HDm5z1Zx6M
Use somebody – http://youtu.be/j6pcQb55G2Q
Wait for me – http://youtu.be/G6ZiXEXg1KY

Dinsdag 3 juni
Na een dagje werken kom ik thuis en zoals wel vaker, eet ik op dinsdagavond alleen. Normaal gesproken vind ik dat maar niks, vanavond komt het goed uit. Morgen wordt mijn liefde 30 en dus (bijna) alle tijd om het huis partyproof te maken. Mijn beste vriendin stond dan ook meteen op de stoep om Utopia en GTST in te ruilen voor slingers ophangen, super fijn!

image

What i wear?
Zie mijn blog “Work Faves” en shop de items bij Open 32 !

Woensdag 4 juni
Mijn liefde is vandaag jarig! Woensdag is mijn vrije dag, voor hem helaas een werkdag. Zodra hij de deur uit is, kan mijn dag beginnen.. Het huisje poetsen, een afspraak bij de kapper, taart halen en nog wat boodschappen. Thirty Party part 1 : Vanavond krijgen we The Family te eten, gezellig!

image

Vrijdag 6 juni
Morgenavond is de niet-zo-goed-geheim-gehouden-surprise-party en dat vieren we bij mijn ouders in de tuin. De weervoorspellingen zijn gelukkig goed, toch zetten we de partytent op en ik kan het niet laten om hem aan te kleden met slingers en ballonnen. We drinken een borrel op ons teamwork, almost partytime. Proost!

image

Zaterdag 7 juni
Thirty Party part 2! De party heb ik dan niet geheim kunnen houden, ik had nog wel wat anders in petto. Nee, geen stripact of Roy Donders z’n harde-krullen-lied.. iets subtieler. Alle vrienden en familie kregen de opdracht om hun leukste/gekste herinnering met de jarige job op papier te zetten.

image

Bij een feestje horen foto’s, maar ik wilde dit jaar geen standaard foto’s maken. Via een collega kwam ik op de Photobooth props, hieronder de link naar de bedenkers en de webshop.
Photobooth Props – http://www.photoboothprops.nl/

In alle vormen en maten heb ik ze besteld, iedereen was dol enthousiast met als vervolg binnen no time de leukste kiekjes. Leuke tip dus als je binnenkort iets te vieren hebt!

image

What i wear?
H&M divided – Spijkergilet
H&M divided (zomer ’13) – Mouwloze blouse
Short Maison Scotch (zomer ’13) – Webshop Scotch & Soda

Het was gezellig, het werd laat.. Kortom, een geslaagde Thirty Party voor mijn lief. Dit verklaart meteen mijn lazy SUNday!

Dit was mijn leuke, busybee week.
Thanks for reading!

Geef een reactie

