Give a girl the right shoes..

..and she’ll conquer the world.
-Marilyn Monroe

Ja, schoenen zijn belangrijk en bepalend voor je outfit maar of je met de juiste schoenen de wereld kan veroveren.. Je kan ook overdrijven Marilyn šŸ˜‰ !

Je ziet veel in Shoe Land, maar is het voor iedereen realistisch? Hieronder een klein overzicht van de trends SS14.

image

In magazines zie ik de mooiste high heels voorbij komen, die ik meteen verban tot zitschoenen. Aangezien ik een staand beroep heb, kom ik al snel uit op platte boots, sneakers of slipons. Het past ook wel bij me, ik ben meer de “tee-and-jeans-kind-of-girl” en dan heel soms komen de hakken tevoorschijn. Dus lucky me (en waarschijnlijk vele anderen), platte schoenen zijn HOT!

Mijn Shoe Faves.

New Balance, mijn favoriete sneaker van dit moment in paars-bordeaux en blauw-grijs. Onder een jeans(short), maar ook je classy maxidress maak je stoer af met deze sneakers!

Shoptip http://www.woei-online.nl/

image

Sperry Footwear, deze zijn langzamerhand favoriet aan het worden. Onlangs opende ik een mail van Invito over nieuwe collectie en een kortingsactie. Iets met luipaard print wilde ik wel, maar niet waar heel Arnhem mee loopt. Mijn oog viel op deze Sperry’s en zonder twijfel heb ik ze besteld. Toen ze binnen kwamen was ik enthousiast, maar waar ging ik het bij dragen? Hippe schoenen zonder hippe outfit, dat is not done. Veel outfits uitgeprobeerd met de luipaardjes en uiteindelijk zijn ze goed door de test gekomen!

Shoptip http://www.invito.com/dames

image

Allstars, wie heeft ze niet? Die van mij zijn wel echt aan vervanging toe maar ze lopen zo ontzettend fijn. Onder shorts, jeans, jurken.. Het kan allemaal!

Shoptip http://www.converse.nl/

image

Last but not least, mijn peeptoe-hakken! Ze zijn mooi (dat blijven ze ook als ze in de kast staan), classy maar ook stoer. Ik zal ze niet snel combineren met een jurkje, eerder een goede jeans met een classy top.

Shoptip http://www.zalando.nl/

image

Wat zijn jou “Shoe Faves”?
Thanks for reading, happy sunny Monday!

Geef een reactie

