Hi!

Zij en Stijl, een breed begrip.

We leven in een tijd waar bloggers ondenkbaar zijn, bloggers zijn trendsetters en voorbeeldfuncties. Al snel merk je wel, na veel lezen en research, dat er maar een paar uniek zijn en er groot mee zijn geworden.

Doordeweeks werk ik als leidinggevende/styling advisor in een multibrand en kom ik verschillende vrouwen tegen met verschillende stijlen. Heerlijk om te variëren, te mixen en klanten in laten zien hoe het ook kan. Uit je comfort zone!

Voor mijn blog heb ik jullie ook nodig. Ik zal mijn inspiratie delen, “boven-je-budget-outfits” omzetten naar “low-budget-outfits” en stylingtips geven. Voor een “omygod-wat-moet-ik-aan-vandaag”-vraag ben ik dus ook beschikbaar!

Zij en Stijl,  een breed begrip.

image

Een gedachte over “Hi!

  1. Pingback: Weekend Stories | how I celebrate my blogs birthday | Zij en Stijl

Geef een reactie

